dijous, 24 de febrer del 2011

What is it? (not easy)

La solució al migdia:

23 comentaris:

  1. pot ser un ocell real o focs artificials



    sergi.e

    ResponElimina
  2. joaquim jo crec que pot ser una medusa.


    Ebrima

    ResponElimina
  3. una pluja de meteorits

    pere

    ResponElimina
  4. poden ser cavells.
    IKRAM

    ResponElimina
  5. pot ser, només pot ser, les punxes d'assota de una escombra.
    lcp

    ResponElimina
  6. jo crec que es una alfombra que esta molt a prop

    sergi.b

    ResponElimina
  7. pot ser focs artificials.
    es lo primer que ma surtit per el cap.

    hajar

    ResponElimina
  8. yo crec que es una anemonano ho se segur no te rias Joaquim


    Sergio

    ResponElimina
  9. te pinta de ser unes cortines
    GDG

    ResponElimina
  10. son focs artificials!
    *Mireia*

    ResponElimina
  11. jo crec que és el que hi ha dins d´algunes flors.
    On les abelles gafen el polen
    SILVIA:P

    ResponElimina
  12. HOLA JOAQUIM !!! EM SEMBLA QUE ES UN PAVO REAL!!!!! JIJIJI XD ANDREA N

    ResponElimina
  13. son fuegos artificiales
    mrp

    ResponElimina
  14. Són focs artificials!!!(petardos en castella)
    JANA

    ResponElimina
  15. JO CREC QUE ES UN PAVO REIAL!!!!


    CARLOS

    ResponElimina
  16. es un arbre de nadal iluminat.

    FSA

    ResponElimina
  17. jo crec que es sarpentines


    JORDI;)

    ResponElimina
  18. jo crec que es una medusa o una anemona al fons del mar perque el fons esta negre


    gerard l

    ResponElimina
  19. es una medusa! crec

    lidia m

    ResponElimina
  20. crec que es una planta

    andrea p

    ResponElimina