dilluns, 3 de gener del 2011

Saluda a la càmera!

Sorpresa!

11 comentaris:

  1. jjaja pobre noi...
    SILVIA
    (la primera en comentar!!):D

    ResponElimina
  2. Quina por estar en la pell d'aquest noi.
    Joaquim una pregunta aquest noi s'hi avia adonat?
    JANA

    ResponElimina
  3. No ho sé, Jana, però jo diria que no. Penso que el noi estava en alguna mena de piscina i no pas en el mar, potser en un aquari.

    ResponElimina
  4. doncs sembla que estigui en el mar amb el tauro!


    Liidia M :O

    ResponElimina
  5. aii!! que s'el menjarà!!!!



    sergi.e

    ResponElimina
  6. pobriço el noi i quina cara te el tauró!!!! no voldria estar en la pell de aquest noi !!!andrea n

    ResponElimina
  7. jo si sigues ell i em gires em donaria un ensurt de moort

    mrp

    ResponElimina
  8. hola joaquim,jo diria que es mentira.

    PERQUE ES IMPOSSIBLE!!!!

    HAJAR

    ResponElimina
  9. anda em pasa a mi i em moro de l'ensurt

    sergi.b

    ResponElimina