dimecres, 5 de gener del 2011

Regals

Com ja sabeu, els Reis Mags van arribar d'Orient portant 3 regals al nen Jesús acabat de néixer: or, encens i mirra. L'or, tothom el coneix, però sabeu què són l'encens i la mirra?

L'encens és una resina que fan uns arbres característics de zones d'Àsia; quan aquesta resina (semblant a la dels pins) s'asseca, s'obté l'encens. Si es crema, desprèn una olor agradable, una olor que agrada als deus.


La mirra, també és una resina, que s'obté d'una planta i que s'utilitza com a oli aromàtic i si es crema també fa bona olor.


Espero que els Reis us portin també a vosaltres aquells regals que us facin il·lusió!

11 comentaris:

  1. gracies joaquiim!! ia tu tambbe eeh!!

    Lidia M (Priimera en comenttar un punt mes pel ranquing yujuuu!!)

    ResponElimina
  2. muahahah ja no estic atrapada!!!


    Lidia M jajja

    ResponElimina
  3. De moment. També faig una altra classificació, però aquesta no us la diré fins més endavant.

    ResponElimina
  4. mmmmm... que misterios!


    sergi.e

    P.D: es veu que mes de la meitat de la classe no entra el blog numes la sivia, jo la lidia M i la mireia

    ResponElimina
  5. aixo es veritat pero la marina tambe pero no tant com nosaltres

    Lidia M

    ResponElimina
  6. Perdona jo m'hi fico
    e!
    JANA

    ResponElimina
  7. Joaquim m'han regalat un piano dels bons, un disquet de fama revolution, una fabrica per fer granitzats, un banyador...
    Aquest any els reis s'han portat bastant be
    JANA

    ResponElimina
  8. Joaquim que t'han portat els reis?
    JANA

    ResponElimina
  9. jiji! pero vaya regals no? el nen Jesús era un bebé pero jo no vull això!(sense ànims d'ofendre als reis)
    lidia c

    ResponElimina