dimarts, 11 de gener del 2011

Christopher Columbus

Un vídeo sobre el descobriment d'Amèrica:

13 comentaris:

  1. Primera en comentar
    Quines persones mes rares!!!

    ResponElimina
  2. I qui és la primera en comentar???????????

    ResponElimina
  3. ya es molt vell aquest videoo clar de l'antiguetat!! jeje
    com no se sap soc jor el primer en comentar!!


    MaRC;*_*

    ResponElimina
  4. En tot cas, la primera. Ha de ser una nena!

    ResponElimina
  5. jo que vaix en lo de (comentar primer)

    MaRc:(

    ResponElimina
  6. qui es la primera??? bueno molt xulo el video!


    Lidia M

    ResponElimina
  7. jo dic que es la Jana ens apostem algu??? :)



    sergi.e

    ResponElimina
  8. Tetivoques soc jo la JANAA
    Em vaig deixar el nom perque tenia tantes ganes de ser la primera en comentar!!
    JANA

    ResponElimina