dilluns, 24 de gener del 2011

Salt de trampolí

Un salt de trampolí diferent als habituals:

10 comentaris:

  1. ala ,aixo es com un lloc que vaig anar amb el patinet
    Adria (primer en comentar)

    ResponElimina
  2. uala!! com hu an fet?


    sergi.e

    ResponElimina
  3. mare meva jo aixo no ho faig ni en broma ee!!


    Lidia M

    ResponElimina
  4. Qualsevol de nosaltres ens hi deixaríem les dents!!!

    ResponElimina
  5. joaquim una cosa que aixo es un muntatge fixata que en la rampa canvian al noi per un ninot,jo vaig veure el muntatge a l'hormiguero
    Adria

    ResponElimina
  6. que divertit seria ,encara que no em sortira.



    hajar

    ResponElimina
  7. jaja quin timoo!!

    MaRc;*_*

    ResponElimina
  8. És cert, a la web on ho he vist ho diu, que és un muntatge. Tot i això, el salt és impressionant.

    ResponElimina
  9. i jo tambe ho vaig veure
    mrp

    ResponElimina
  10. aquest esta voig eee
    SILVIA:P

    ResponElimina