dilluns, 18 d’octubre del 2010

Ojo!!!

De nou us torno a posar a prova: de qui són aquests ulls?

22 comentaris:

  1. aquest ulls son de l'Albert a que si?
    M.R.P

    ResponElimina
  2. Aquests ulls són de l'Albert jeje
    JANA

    ResponElimina
  3. jana perque m'imites?XD
    M.R.P

    ResponElimina
  4. De l'Albert, segur. Que tal estas jana?
    Lidia C

    ResponElimina
  5. Són del Albert!!Es nota!
    *Mireia*

    ResponElimina
  6. eo mireia mires el blog?
    lidia c

    ResponElimina
  7. Ara posare *LCP* i no lidia c ok, per cert joaquim posaras la foto amb la que llegia amb la kika?

    ResponElimina
  8. En posaré algunes; ja veurem de qui.
    Per cert, *LCP*, has vist que et vaig posar una foto en ple descens vertiginós del tobogan?
    Si no l'has vist, busca l'entrada "Fotos pendents"

    ResponElimina
  9. LCP perque em copies ha sigut meva la idea
    M.R.P

    ResponElimina
  10. u sento marina pero jo crec que tambe es l'albert




    sergi.e

    ResponElimina
  11. SEGI PERO PERQUE U SENTO?
    $ MRP*

    ResponElimina
  12. Albert, els ulls et delaten. Ho han encertat a la primera! Hauré de buscar alguna cosa més complicada.

    ResponElimina
  13. com el nas.
    Marina no t'he copiat, si llegeixes els comentaris trobaras la resposta.
    *$LCP$*

    ResponElimina
  14. Es molt facil. l'Albert, oi?



    Gerard D i Pere

    ResponElimina
  15. hola joaquim !!!!`´es l'Albert!!!!! andrea n

    ResponElimina
  16. Son de l'albert es nota molt


    Carlos

    ResponElimina
  17. es qe es notava molt qe era l´albert!


    Adrià

    ResponElimina
  18. mas copiat lcp aixo no es fa !!
    $MRP*

    ResponElimina
  19. i a mi m'ha lo de les estrelletes
    *Mireia*

    ResponElimina