dimecres, 27 d’octubre del 2010

L'ull del temps

El Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC), que es troba a Barcelona, ha inaugurat avui una exposició sobre joies creades per diferents artistes. Una d'elles, s'anomena "L'ull del temps" i fou creada per Salvador Dalí (us sona, no?), amb platí, diamants i un robí. Aquí teniu la creació:


El mateix Dalí definia les seves joies com a "meravellosos objectes inútils", ja que les creava perquè la gent els observés i n'interpretés el significat, no pas per ser portades per ningú.

Us poso un parell d'imatges més de joies que també s'exposen i del mateix autor (Dalí); la primera es diu "Llavis de robí":


I la darrera de les joies, s'anomena "Cor de bresca de mel" (corazón de panal de miel):



7 comentaris:

  1. molt interesant aquesta joia segur que te molt de valor tambe


    sergi.e

    ResponElimina
  2. Ojala me la regalessin em faria rica!
    Jana

    ResponElimina
  3. M'AGRADA LO QUE PENSAVA EN Dalí...i aquesta joia es flipant
    $MRP*

    ResponElimina
  4. I COMO NO !UN COMENTARI DE LA FOTO DE LA NASA, ES IGUAL DE RAAR I XULA AL MATEIX TEMPS
    $MRP*

    ResponElimina
  5. JA m'agradaria tindre'l el vendria i així em faria ric
    xd


    JORDI;)

    ResponElimina
  6. tots som molt bonics i estan molt ben fets xd

    Carlos

    ResponElimina
  7. Aquest museu hi vaig anar jo!

    Adrià(:

    ResponElimina