diumenge, 10 d’octubre del 2010

Homenatge a la Marina i en Sergi E.

La imatge és d'un planeta que està sent consumit per una estrella (com si el sol es mengés a un dels planetes del Sistema Solar). Ho va detectar el telescopi espacial Hubble fa un parell de mesos, i es tracta del planeta Wasp-12b orbitant al voltant de la seva estrella, la Wasp-12. Està tan a prop que fa la volta a l'estrella en 1 dia (la Terra en tarda 365, el que equival a un any), i es calcula que el planeta acabarà desapareixent del tot, absorbit per l'estrella... d'aquí 10 milions d'anys!!! 

11 comentaris:

  1. Ala Joaquim que maco!!
    *Mireia*

    ResponElimina
  2. guauuuu! aixo si que m'agrada, emocionant i cientific et felicito joaquim per haver ficat i explicat una de les coses mes corioses de l'espai.


    Sergi.E

    ResponElimina
  3. Que way!joquim avera si em ficas algunes afisions de les meves! com cantar o bailar!!
    jaja
    JANA

    ResponElimina
  4. LOL!!QUE PASADA!!AIXO SI QUE MOLA,QUE GUAY...MOLTES GRACIES JOAQUIM PER FERNOS AQUEST HOMENATGE....EL PROBLEMA ES QUE A MEDI NO ESTUDIAREM L'ESPAI
    M.R.P

    ResponElimina
  5. ha Sergi quan m'explicaras mes coses de l'espai???
    M.R.P

    ResponElimina
  6. A mi també m'agrada l'espai, així que aniré posant coses xules o curioses (segons el meu punt de vista) de l'univers.

    ResponElimina
  7. jeje gracies joaquim una cosa marina el dijous quan vingis a la meva casa et deixare una sorpresa per veure jijijiji

    sergi.e

    ResponElimina
  8. UNA COSA EL DIJOUS HA DE SER AVUI...UNA COSA QUE ESTAS MALALT?

    ResponElimina
  9. si... estic una mica costipat amb tos i mocs... pero dema ya tornare a l'escola

    ResponElimina
  10. Ok, pero jo no entenc perk es un homenatge a la marina i en sergi. Cajitas inteligentes serlo demasiado para mona con cabeza dura.
    *$LCP$*

    ResponElimina