dissabte, 23 d’octubre del 2010

Blue diamond

Fa un parell de dies, una important casa de subastes va subastar un anell. El que té de particular aquest anell, és que conté 2 diamants: un d'incolor i l'altre de color blau (!), que resulta que és el més gran del món d'aquest color tallat en forma triangular.

El propietari, el va comprar l'any 1972 per regalar-li a la seva dona, per un preu d'un milió de dòlars (que eren molts diners en aquell temps). El dijous es va subastar l'anell i el comprador va pagar...11'4 milions d'euros (uns 15 milions de dòlars).


6 comentaris:

  1. OSTRES SI QUE VAL AQUEST DIAMANT PERO TAMBE ES UN LIO DE DINERS.JEJE



    SERGI.E

    ResponElimina
  2. Wow!!Jo aixo no o compro en tota la meva vida i els meus ahorros no hi arriben!!
    *Mireia*

    ResponElimina
  3. pasta gansa pasta gansa amb aixo la meva faamilia i jo tindriem moltes coses
    $MRP*

    ResponElimina
  4. Wow!!
    very inportant!!
    mare meva!!
    pero es preciós...
    SILVIA

    ResponElimina
  5. alaa!!! doncs si que tenen que ser bons aquells diamants noo? buff..

    Lidia M*

    ResponElimina
  6. DEU MEU JA M'AGRADARIA TINDRE UN DIAMANT COM AQUEST SI EL TINGUÉS EL VENDRIA I EM COMPRARIA DE TOT



    JORDI$$$$$$$$$$$$$$$$$$$;)

    ResponElimina