dijous, 24 de març del 2011

What is this?

A veure què us sembla aquest:

18 comentaris:

  1. yo crec que es una taula de una piramide

    Sergio

    ResponElimina
  2. crec que es una clase de or o algu

    MaRc;*_*

    ResponElimina
  3. jo crec que es l'exterior de una piramide

    pere

    ResponElimina
  4. jo crec que es un laberint banyat en or


    EBRIMA

    ResponElimina
  5. aixo es una piramide o una pedra.


    aliu

    ResponElimina
  6. podria ser una galeta.

    hajar.

    ResponElimina
  7. estic amb la lcp es una galeta


    abm

    ResponElimina
  8. es un bloc d'una piramide
    *Mireia*

    ResponElimina
  9. Una pedra de la piràmede d´un egipcia.
    SILVIA:P

    ResponElimina
  10. es un bloc de una piramide de Grecia

    JANA

    ResponElimina
  11. jo crec que es una d'aquelles pedres amb les que els romans feien les carreteres o els camins

    FSA

    ResponElimina
  12. jo crec que es or.cristian

    ResponElimina
  13. hola joaquim!!!! crec que es una galeta!!! andrea n

    ResponElimina
  14. Es una galeta dins d'una caixa



    gerard l i jana

    ResponElimina
  15. ES UN TROS D'UINA PIRAMIDE!!

    LIIDIA M :P

    ResponElimina