dijous, 24 de març del 2011

Desaparició de l'asfalt d'una carretera

Quan en Sergi E. ho va comentar a classe, la notícia em va impactar molt. Ho he buscat i ja he vist el que ha passat: es veu que l'ajuntament d'un poble de Cantàbria va asfaltar un tram de 50 metres d'una carretera i al dia següent l'asfalt havia desaparegut.


El que va passar és que un veí de la zona el va treure perquè el camí estava dins de la seva propietat i el van asfaltar sense el seu consentiment; així que durant la nit es va dedicar a treure'l (no sé com ho va fer).

4 comentaris:

  1. ja treure l'asfalt deu costar molt

    FSA

    ResponElimina
  2. tens rao crec que amb una pala ho va fer



    sergi.e

    ResponElimina
  3. a ara ja em quadra tot.

    JORDI;)

    ResponElimina
  4. Jo ja ho vaig veure a les noticies i quan ho vaig veure vaig dir ala lo que ha dit en Sergi E a classe.
    JANA

    ResponElimina