dissabte, 31 de desembre del 2011

ENTRADA Nº 1000

Tot i que sou pocs/poques els que encara entreu al blog, em feia il·lusió de seguir posant-vos coses que trobava que us podien ser d'interès fins arribar a les 1000 entrades. I finalment hi hem arribat. Així que per celebrar-ho, he fet un vídeo amb algunes de les coses que m'han semblat més destacades.
M'hauria agradat que més de vosaltres haguéssiu seguint entrant al blog, però també sóc conscient que teniu altres interessos que fan que us n'hagueu oblidat. Ho entenc i ho trobo lògic. Així que, tot i que no descarto fer alguna entrada més, de moment aquesta serà la última que posaré. Espero que us agradi:

17 comentaris:

  1. felicitats per arribar a les 1000 joaquim es veritat la gent auria de seguir comentant perk les coses son interessants

    i per cert feliçç ANY NOUU!!!


    FSA

    ResponElimina
  2. jo seguire comentan xd


    FSA

    ResponElimina
  3. com que ja no anem tots a la classe ja no entren en el bloc u haurien de fer perque hi han coses moolt interesants!!!feliiç 2012!!!

    mrp

    ResponElimina
  4. bon any!!!! teniu raó la gent hauria d'entrar mes al bloc, trobo que has fet una entrada espectacular, segueix fent entrades Joaquim!!!


    sergi.e

    ResponElimina
  5. Es espectacular!! Joaquim segueix fen mes entrades sisplau!!
    JANA

    ResponElimina
  6. Jo no se si soc jo, pero, estic molt desepcionada la gent aqui no li importa i crec que alguna gent de la primaria no s'ha emportat res al cor d'aquests dos prefes tant meravillosos en Joaquim i la Montse que per a mi han sigut massa, Nois i noies tenim 24 hores al dia no creieu que per 2 minuts no us murireu per entrar el blog? ja he fet molts discursus d'aquests pero aquest es el que mes pena em fa despedir d'una vegada o altre al Blog D'en Joaquim tot i aixo jo anire entran aveure si em trobo alguna surpreseta...bueno quan veieu aquest missatge espero que reflexioneu!!
    JANA

    ResponElimina
  7. La jana te rao perk us eu oblidat de aquets dos profes que tan ens an ajudat aket ultim any .

    Aixo no mu esperava perque molts vau dir l'any passat que seguirieu entran al blog

    FSA

    ResponElimina
  8. yaya es veritat, jo hu he de reconeixer no entro molt al blog, pero el menys hi entro! No com diu el ferran que hi ha molta gent que deia que entraria i afectivament no entra. Teniu molta raó crec que aquest professors han sigut els millors i crec que una petita recompensa es comentant al blog per aportar el nostre gra de sorra no creieu?



    sergi.e

    ResponElimina
  9. hola :) feliç any nou 2012 una cosa quejo no comento peroho miru eh! esmolt xulu el monttatge.

    andrea p

    ResponElimina
  10. Tot a sigut super bonic i aquestes dues cançons mencanten!! fica mes entrades Joaquim sisplau! i el montatge a sigut super original
    Lidia.C

    ResponElimina
  11. Jooaquim moltes gràcies per fer el Blog d´en Joaquim, pero quina llàstima aver-ho de deixar, totes les entrades que feies eren molt interesants, hi havien de curioses i d´altres de divertides. Feliç any nou i gracies un altre cop per haver fet aquest blog.
    Silvia:P

    ResponElimina
  12. jo vull mes entrades :'(

    mrp

    ResponElimina
  13. Joaquim, no vull que deiixiis el blog, hem estat tot l'any passat visitant-lo, aquest video que has fet ultim a estat genial sobre tot per la primera canço que m'encanta!Estic molt enfadada amb mi mateixa per no visitar el blog! No vull que el deixis Siusplaauu Joaquim!!
    *Mireia*

    ResponElimina
    Respostes
    1. ya siusplau joaquim torna a ficar mes entrades mira la de gen que a comentat el blog

      FSA

      Elimina
  14. es veritat joaquim jo tambe em sento culpable per no visitar el bloc pero mira quanta gent comenta!
    Joaquim sisplau segueix fent el bloc!!!!!!!!!!



    ABM

    ResponElimina
  15. vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    mrp

    ResponElimina