dimarts, 30 d’agost del 2011

Origen d'algunes marques esportives

D'on provenen els noms de les principals marques esportives? No sé vosaltres, però a mi m'ha entrat curiositat per saber-ho:

NIKE: el nom prové de la deesa grega de la victòria, Niké, i el logotip de la marca representa una de les ales de la deesa.

ADIDAS i PUMA: les van crear dos germans, que van decidir separar-se i crear cadascú la seva empresa. Un, Adolf Dassler (conegut com Adi) va fundar Adidas i l'altre, Rudolph, va fer servir per a la seva empresa el sobrenom amb què se'l coneixia de jove: Puma. 

REEBOK: rep el seu nom derivat d'una gasela africana anomenada "Rhebok"

KAPPA: rep el seu nom de la desena lletra de l'alfabet grec, la Kappa.

ASICS: correspon a les sigles de la frase “Anima Sana In Corpore Sano”, sovint vinculada a l'esport.


4 comentaris:

  1. uaaaalaaa jo pensava que s'inventaven els noms perque si

    mrp

    ResponElimina
  2. que guay jo pensava igual que la marina
    JANA

    ResponElimina
  3. jo tambe pensava el mateix



    sergi.e

    ResponElimina
  4. doncs si, es el k jo pensava, pel que es veu la gent li dona mes voltes a les coses del que sembla!
    lpc

    ResponElimina