dimarts, 9 de novembre del 2010

Petronas Twin Towers

Us sonen aquestes torres? Segur que sí, van sortir l'altre dia a la classe de mates. Fins al 2003 eren l'edifici més alt de tot el món mundial, tot i que actualment ja n'hi ha 4 de més alts que aquest. Mesuren 452 metres d'alt i tenen 88 pisos, 78 ascensors i...32.000 finestres!
Si us hi fixeu, les 2 torres s'uneixen i es comuniquen per una passarel·la a l'alçada dels pisos 41 i 42; és el punt més alt on poden accedir-hi els visitants. Per cert, si algun dia us perdeu per Malàsia, aneu a veure-les: la visita és gratuïta, tot i que només deixen entrar 1200 persones per dia.

Ah! i es diuen Torres Petronas perquè una gran part de les oficines dels edificis pertanyen a una petrolera anomenada... Petronas. 

7 comentaris:

  1. JO PUJO ALLA I EM MORO TINC MOLT VERTIGEN
    QUANS METRES EREN...ESPERA QUE MO PENSO...452M ESTOESTA MUY MAL (h):s ;)
    $MRP*

    ResponElimina
  2. alaa! mare meva quina por!!
    SILVIA

    ResponElimina
  3. Que gaupo l'edifici m'encanta!

    ResponElimina
  4. Que guapo l'edifici m'encanta!
    Me dexat el nom soc la JANA e!
    JANA

    ResponElimina
  5. que xuli l'edifisi pero te un munt de finestres!

    ResponElimina
  6. uuuaau!! que uaapuu l'edificci amb llums de nit!

    Andrea P i Lidia M :D

    ResponElimina