dimecres, 8 de setembre del 2010

BON DIA A TOTHOM!
Per començar, aquí teniu el treball que haureu de fer avui:
Obriu un document de word; el primer que fareu és canviar la pàgina de vertical a horitzontal. A continuació, hi heu d'inserir una taula de 6 columnes per 9 files. Seleccioneu-la i trieu un tipus i nombre de lletra, marqueu la negreta i si voleu, trieu un color. Ara trieu la goma de la barra d'eines de la taula per esborrar les línies de la taula que no necessiteu; també heu de triar el llapis per afegir les línies que ens fan falta i que no hi són (per exemple les hores desdoblades, com català i informàtica). Ara ja podeu omplir la taula amb els dies de la setmana, les hores i les matèries.
Que vagi bé!!!!!!!!

16 comentaris:

  1. HOLA JOAQUIM!!!! ES UNA MICA DIFICIL,NO?ANDREA N

    ResponElimina
  2. crec que a estat una bona idea fer un horari al word aixi se desideixo fer a casa meva un horari ya sabre fer-lo.


    Sergi.E

    ResponElimina
  3. ola Joaquim com et ba soc an Sergio lo de llegir es facil pero ala vegada dificil bueno adeu

    ResponElimina
  4. OLA jOAQUIM SOY SERGIO0 ABER SI OTRO DIA NOS PONES COSAS MAS DIFICILES QUE ESTO ES MUY FACIL BUENO ADIOSSSSSSSSS

    ResponElimina
  5. es molt facil dexifrar-lo !!!! pero m'agrada andrea n

    ResponElimina
  6. em veig peque a la foto!!!jiji

    ResponElimina
  7. hola joaquim!has buscat la meva pitjor foto no? Adrià

    ResponElimina
  8. Hola joaquim que tal? això és vastant facil avera si ens fiques coses de jocs o de probes!


    JANA

    ResponElimina
  9. Hola joaquim,com va??Es una mica dificil la veritat perque et lies molt.
    M'agrada la foto :) adew
    Soc la Mireia adeuuu!!!

    ResponElimina
  10. Hola joaquim gracies per treurem la taca de la cara en les fotos , espero que ara que puc fer-me fotos em faiguis moltes adeuuu!

    JANA

    ResponElimina
  11. Hola joaquim,tinc ganes de fer la festa de fi de curs,d'anar a gombren i anar de colonies fins despres!!:)Adew

    ResponElimina
  12. Joaquim fica mes fotos nostres que tenim ganes de vurem jeje!!Soc la Mire

    ResponElimina
  13. m'ha quedat molt mono L'HORARI!!!!!!JEJE

    ResponElimina
  14. la de l'horari es la andrea n

    ResponElimina